By using this website, you agree to our use of cookies.

No Yes

Nieuw winkelconcept KPN

Afgelopen week introduceerde KPN een geheel nieuwe winkelconcept in Den Haag en Haarlem. In de winkels, waar service en beleving centraal staan, gaat de online omgeving naadloos over in de fysieke. In Den Haag wordt al gewerkt aan een nieuw initiatief, het zogenaamde smart shopping, het slimme winkelen. Het nieuwe winkelconcept van KPN sluit hier naadloos op aan.

Tijdens de opening lichtte Bart Mulder, VP Retail bij KPN de filosofie achter het concept toe: “Traditioneel winkelen raakt steeds meer verweven met online winkelen. Daarom gaan we van een productgerichte winkel naar een omgeving gericht op beleving en service. De nieuwe formule past dan ook in de omnichannelbenadering van KPN om alle contactmomenten met de klant - online, winkels en customer contact centers - zoveel mogelijk te integreren. In het nieuwe concept loopt de bezoeker als het ware fysiek de KPN-website binnen. Bezoekers kunnen in de winkels via de nieuwste technologieën mogelijkheden ontdekken om hun leven en werk makkelijker en leuker maken. Daarnaast kunnen online bestelde producten er ook worden opgehaald.”

Als vaste beveiligingspartner van KPN Retail werd STANLEY Security gevraagd mee te denken hoe vanuit de beveiliging een bijdrage te leveren aan deze nieuwe winkelbeleving. STANLEY Security verzorgde al de toegangverlening, inbraaksignalering en camerabewaking voor alle overige KPN winkels.